söndag, juni 03, 2007

Bästa ligg-låtarna

Hängivna Macho-fans kanske kommer ihåg att vi gjorde en liten grej om bästa låtarna att sexa till? Fast vi hade den helt värdelösa rubriken "Musik att mysa till". Herregud. Ja det var för att det var så många som reagerade så dåligt på att vi använt ordet "k****a" tidigare. Och jag vill ju inte att ngn ska hata en artikel för att de inte gillar ett ord. Och det gick lite överstyr där eftersom det då blev "mys" istället för "sex". Men Snabels illustration är ju fantastisk, tycker ni inte?


Ett litet klipp från artikeln:

När Ahmed var yngre använde han ibland musik för att komma nära tjejerna.
– Jag spelade Joe och dansade en tryckare. Det är en bra skiva, han är sliskig men grym.
Fast inte alltid.
– Jag spelade Joe första gången min förra tjej var hemma hos mig. Hon tyckte det var alldeles för sliskigt skrattar Ahmed. Hon sa ”Om jag inte känt dej så bra som jag gör, så hade jag gått nu”

Jepp, den enes sex-musik är den andres off-musik.

Dygnet Runt (Malmös svar på Nöjesguiden, eller tvärtom) har gjort en liknande grej fast web-tv med Margret Atladottir. Alla har samma idéer det finns inget nytt längre.

/Anna S

Inga kommentarer: