onsdag, augusti 16, 2006

Jobba mitt i natten är så himla mysigt

Ja nu sitter vi här .. jag, Inti och Baba. Eller Baba och Inti är och köper pizza. Alla kunde inte gå för vi har inte nyckel till kontoret. Jag och Inti körde en omgång stensax&påse och Inti vann.

Nu är de tillbaka. Carlos messade och frågade vem som har nyckel till kontoret. Jag svarade att vi var inlåsta. Han sa att detskulle ordna sig.

Jag pratar med en snygg kille på MSN och börjar bli trött. Det här numret (#6) blir stört fint. Jag har lagt ner så sjuka mängder jobb på det. Men det hade fan aldrig fixats utan hjälteinsatser av Aida och Baba. Linda kom in som en räddare i nöden och styrde enkäten och vi kom ihåg hennes by-line (hurra!)

Snart får vi sova

Puss från Anna

1 kommentar:

Wolf Clint sa...

Alltid satsa på påse. Psykologiskt övertag på klassikern sten!