lördag, mars 03, 2007

"Rör mig inte, bögis!"


Ni som såg Andra Chansen i Melodifestivalen för några minuter sedan fick se Magnus Ugglas homofob-attack mot en manlig massör.
Under tiden som Luuk intervjuade Nanne Grönvall och Magnus Uggla, skulle båda artisterna få massage. Först ut var Nanne. Men då blev Uggla sur och sa att han också ville ha massage. När han fick som han ville, sa Uggla att han ville bli masserad av en tjej. Till slut gick han med på att bli masserad av den manlige massören, men mumlade "jag hade tänkt ta av mig kavajen". Vilken har ju ABSOLUT inte kunde göra nu när det var en kille som tog på honom.
För Uggla kändes det alldeles för sexuellt med att en man tog på hans axlar. Stackars, stackars Magnus Uggla. Med tanke på att fem procent av den manliga befolkningen är bögar måste han få panikångest varje gång han rör sig i en människoklunga.
Tur för honom att Macho finns. I #4 av Macho tog vi reda på att homofobi kan botas med KBT. Uggla, räddning finns hos närmaste terapeut!

För övrigt blev jag så sur på Magnus Uggla att jag röstade på Sonja Alden, så att Magnus Uggla skulle bli utslagen. Moahaha, Magnus, det var MIN röst som gjorde att du åkte ut!!

INTI

Inga kommentarer: