torsdag, november 02, 2006

Mer Ullis åt folket!

Jag och Anja har snackat en del om vår underbara vän Ullis och hur synd det är att inte alla människor har en vän som hon. Anja säger att en av hennes första tankar när hon lärde känna Ullis var "Hur ska jag få ut henne till folket?". Vi har pratat om att ge henne en spalt, som Billy. Men jag vet inte om det är så att vi inte gillar spalter längre, jag fattar inte vad som hänt med Billys spalt o ja e ju ändå redaktör, det är jag som ska bestämma över den. Jaja. I nummer 10 som kommer om en månad blir det ett helt uppslag med Billy.
Men det hjälper oss inte nu. Ett litet steg mot världens frälsning är iallafall detta: Ullis har startat en blogg!!

Kolla in den grabbar och tjejer.

Kramiz från Anna

2 kommentarer:

ullas-kit sa...

jaaa men visst. jag ska ge er allt ja kan de lovar jag. räds inte att besöka mitt kit. där finns ALLT. besos

Macho sa...

Vilken rövartur vi har!

/Anna