tisdag, juli 03, 2007

Sommar

Hello!

Fick precis mail av Anna W som tog mitt senaste blogginläg som ett livstecken. Jo jag har varit lite svår att nå kanske. Det var en del oväntat där veckan innan semestern och så blev det så att jag och M flyttade ihop den veckan med. Jaja ... ska försöka ta igen allt med magasin #2 och andra projekt som negligerats senaste tiden.

Vi har redan svar på arbtesannonsen i senaste Punkt SE! Jag vill uppmana alla som har erfarenhet av projektledning och säljarbete att maila jobba@tidningenmacho.se. Stort plus om det finns ett genusintresse såklart. Alla är välkomna som vanligt.

Lyssnade precis på Zinat Pirzadeh på P1 Sommar och började grina. Zinat har synts i Macho två gånger nu. En gång i Klick!-Macho och nu i första magasinet. Jag är väldigt tagen av henne. Göran Lambertz har också pratat! Intervjuade han för magasinet, det blev lite underligt iofs. Han är sjukt sympatisk och verkar fundera över mycket så det ska bli kul att höra hans sommarprat. De finns här båda två.


/Anna S

1 kommentar:

Anonym sa...

jag lyssnade lite på lina sjöberg idag. hon pratade väldigt fint och roligt om sin barndom. men min karamell # 1 har redan varit, ska lyssna på den reprisen imorgon: jessika gedin (= i love!).