tisdag, januari 16, 2007

Första Machomötet

Hejhej!

Årets första officiella Machomöte gick av stapeln idag, det var såklart kul. Jag och Inti, Aida, Anders och Melina var där. Nästa gång kommer kanske Linda, hon verkar som tur är ha tid för oss.
Billy har tryckt på Paus-knappen för att han har så mkt på skolan i N.Y men jag kommer inte släppa honom i första taget.
Jag flyttar till Malmö snart där Mikael, Anja och Nivette redan bor. Mer om detta i min egen blogg.

Jaha, jaha .. vi bestämde iallafall på mötet att Macho ska ta över världen år 2007. Imorgon har vi möte om hur det ska gå till.

Jag tänker ju alltid att jag ska hålla bloggen så himla fresh och uppdaterad med lite kul genus och popkultur, men det blir sällan så. Här är ett försök iallafall:

Burka + Bikini = Burkini! Hur kunde det ta så lång tid innan ngn kom på detta egentligen? Fatta vilken marknad som ligger för denne uppfinnares fötter. Om det inte var en tjej som kom på detta så vet jag inte vad jag gör! Det är klart det var en tjej förresten. Påminner en del om de baddräkter som var poppis när mormor var ung.

Hoppas att Zinat får se detta. Hon har massa sköna idéer om hur man kan skoja med burkor. När jag och Aida träffade henne berättade hon bland annat att hon har en jättefinklänning som hon sytt av en burka. Zinat har uppträtt i burka och har detpå sig ibland till vardags när hon känner sig lite mosig och ful.

See ya!

/Anna

Inga kommentarer: