tisdag, januari 09, 2007

Tillbaka på kontoret

Jag har dragit tag i min gamla blogg igen. Så hädanefter finner ni alla mina privata grubblerier där. Jag startade den för att reda ut mitt huvud om vad jag egentligen tyckerom saker och ting och det är väl det jag kommer ha den till nu med. Så vänta er inga korta fyndiga formuleringar. Det är nästan bara snömos och långa utläggningar med många upprepningar. Och sen så ändrar jag mig nog igen. Men så kan det vara.

Denna blogg kommer ägnas mer åt saker som rör Macho och det av den pågående genus/jämställdhets/popkultursdebatten som berör just Macho.

Anja har slutat helt på Macho, men ni hittar henne här.

Jag är lite orolig att vi tappat Linda, jag rapporterar vidare om det senare.

Inti är tillbaka på kontoret så han kommer synas mycket mer i tidningen igen, gött mos.

Hej och hå!

/Anna

Inga kommentarer: