söndag, juni 18, 2006

Mail i urval del 1

----- Original Message -----
From: Anja Gatu
To: Anna Svensson
Sent: Wednesday, May 10, 2006 3:25 PM
Subject: hor-pepp

så jävla hett, x har en kompis som ska köpa horor under vm. han ska kolla om han kan tänka sig att prata med oss. håll tummarna. tyvärr går det inte att se om män tar ut mer föräldraledighet under vm eftersom de alltid tar ut extra mycket under somrarna. men "det är inget vi lägger oss, det är helt okej att titta på fotboll, schlager eller film så länge man tar hand om barnet", som pressansvariga sa. haha.
ölkonsumtion verkar inte gå att få fram. scb:s befolkningsavdelning jobbar för att hitta info om förändringar i födelsekullarna nio månader efter vm 1994. de verkade tända på idén.
tyska ambassaden är skitseg men nu har jag mailat lite frågor till dem om poliser etc som de ska få svara på.
och jag väntar på att den svenska polisen ska återkomma också, om de har någon extra beredskap på all fylla och misshandel som kommer att inträffa här.
x har jag inte fått tag på men lämnat meddelande.så jag har lite vm-psykostrådar ute, får se vad det ger.

ja det blev en liten lägesrapport här. sportkonsekvenserna ser ut att bli lite svåra som du ser. tror att vi får köra mer på supa knulla slåss. med fotbollsexpert, horpeppkille och läkare.

puss

----- Original Message -----
From: Anja Gatu
To: Anna Svensson ; Axel Gordh Humlesjö
Sent: Saturday, May 13, 2006 12:09
PMSubject: horor & VM

Från diskussion om prostitution under VM på flashback.se: "Först ett klargörande: Jag har aldrig köpt sex. Jag har inte haft varken anledning, lust eller behov då jag hittills inte lidit speciellt stor brist på saker att knulla.Så, när nu den saken var ur världen vill jag säga följande: Ja, på grund av alla dessa avskum till feminister vars vänstervridna idiotmoralism står mig upp i halsen så ska jag under VM gladeligen premiärknulla mina första horor! Och inte bara en, jag tänkte mig ungefär så mycket bra fitta som en budget på ca €600 kan köpa. Jag ska knulla varenda en iförd den svenska landslagströjan, och har jag sinnesnärvaro nog ska jag knäppa några kort på äventyren med digitalkameran och sedan maila dem till Sveriges största hora alla kategorier, INGER SEGELSTRÖM! Att svenska poliser skulle stå utanför bordeller och filma betraktar jag som ett skämt alternativt tomt hot eftersom de har noll jurisdiktion, men vad gäller Sverige är ingenting för galet att vara sant, så stöter jag på någon ska jag skratta honom rakt upp i ansiktet så saliven sprutar innan jag går nerför gatan till nästa hora."

Det är intressant det här, många andra har liknande tankar i det här forumet. Att pga debatten i Sverige ska de liksom "protestköpa" sex. Men jag tror ändå jag kör på nån av x:s kompisar, jag tror att de är ganska representativa för majoriteten av svenska fotbollskillar som åker till VM. Inte för att jag tror att alla kommer köpa sex, såklart, jag menar bara att de åker ett stort gäng, ska kolla lite fotboll, festa mycket och i gänget finns någon som kan tänka sig att gå till en hora.

----- Original Message -----
From: Anna Svensson
To: Anja Gatu ; Axel Gordh Humlesjö
Sent: Monday, May 15, 2006 10:39
AMSubject: Re: horor & VM

kan ni inte kolla om ni kan haffa en protestköpare. vi måste iallafall nämna det ngnstans!

----- Original Message -----
From: Anja Gatu
To: Anna Svensson
Sent: Monday, May 15, 2006 10:56 AM
Subject: Re: horor & VM

jodå, ska försöka. under tiden kan du få en ny version av mys-vm med lite småändringar gjorda.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad var det där som din kompis berättade om ngn tysk kommun som gav survivalkit med kondomer och visselpipa (!) till sina fotbollsfans

Anonym sa...

åh, man har ett jobb bara för att få mejla.
INTI