tisdag, juni 06, 2006

Nationaldan

Ska skriva tokfort så inlägget hamnar på nationaldan!
Sverigeparaden var helt grym, trodde aldrig att jag skulle fira den här dan och vifta på flaggan som en nationalist, men vafan, dan är ju röd så vi gör ju det bästa utav den! :) Grymt att fylla med nåt bra, synd att tv bara vill prata om vänsterextremister och högerextremister på nationaldan. (och karolina klyft)

Måste säga att jag upptäckte att en av mina kompisar snattar Macho! Jag sa åt honom på skarpen, men shit, jag tror faktiskt att det är så illa att vissa av våra läsare aldrig orkat ta reda på vad Klick! är, och som dissar Klick! så hårt att dom snattar Macho ist för att betala... Inte bra.. Jag menar dom kan ju faktiskt vänta tre dar och läsa på nätet, så slipper nån annan bli utan...
INTI

Inga kommentarer: