måndag, september 11, 2006

Roddigaste redaktören

Alltså jag kan bli så jävla förbannad! Jag skrev bästa inlägget för ett tag sen. När det skulle publiceras försvann skiten. Tur att jag kopierade all text innan tänkte jag. Men så var såklart icke fallet. Det är nåt fel på kopieringsfunktionen på min dator så det blir inte alltid. Nu var det det näst senast kopierade som kom tillbaks när jag klickade på "klistra in".
Alltså istället för ett lyxigt fyndigt namnlekande genuskonspirerande blogginlägg kom denna: http://wolfclint.blogspot.com. Som såklart också är kul, men inlägget asså.. Det är en sorg att det gick förlorat och jag pallar verkligen inte att börja om med den.
Det är lite temat över nummer 7. Det är psykos nu, men som tur är så kraschade en viktig hårddisk så vi var tvungna att göra om och göra nytt.

/Analen

Inga kommentarer: