måndag, september 04, 2006

Måndag nu igen

Nu börjar det knyta ihop sig för Macho #7.
Baba delar ut texter till illustratörer, Inti pillar med en fin låtlista som vi gjort och jag är fortfarande sen med den lyxiga texten om en av Sveriges mesta fotografer. Media har kallat honom en nallebjörn på kokain och fattigmannens Hugh Hefner.
Jag har nog inget lika finurligt på lager tyvärr, men det blir bra ändå.

Annars då?
Jobbarkompisen Carlos och hans fästmö Cajsa hade inflyttningsfest och efter att jag hade gått visade Inti en ny sida. Inti har tydligen värsta Singer/Songwriter-skillz, det är dagens snackis på kontoret.

Anja flyttar till Stockhom nu igen, själv ska jag börja pendla till Malmö verkar det som. På onsdag har vi möte med alla gulliga.

Jag ska ta mig i kragen och skriva stordåd. Håll tummarna!

/Anna

2 kommentarer:

Anonym sa...

ja jag är tillbaka! det känns så tryggt och bra här i dalen. Men var det inte på torsdag vi skulle ses? det ska hursomhelst bli helt maravilloso att träffa sötnosarna igen.

Macho sa...

jo det var på torsdag.. jag blandar ihop ibland.

/Anna