fredag, februari 02, 2007

Bögar

Nu handlar allt om bögar för mig. Eller är det kanske så att allt alltid handlar om bögar? Låt mig lista dom:
bög 1: jag letar efter en bög som ska skriva en text om kärlek. jag har letat i veckor nu, letat bland bloggar och internetdagböcker, bland gayaktivister och gamla ragg. oh fag, where art thou? hör av dig om du är ung bög och vill skriva.
bög 2: the ark ska vara med i melodifestivalen. och jag kan inte göra annat än att oroa mig. ark är världskända. ola salos hotpants är legend. men kommer ark kunna stå upp mot anna bok och den dåliga smaken? jag tror inte det. Sverige kommer gå till historien som landet som inte klarar av att välja en bra artist till Eurovision song contest. Tur att vi inte är ensamma om det.
bög 3: bög tre är egentligen jag själv, men jag vill gärna tro att det är daniel radcliffe som är det, ni vet, killen som spelar harry potter i filmerna. det har blivit en enorm uppståndelse kring att han ska vara naken på scen. eftersom han ses som barnskådis, inte som riktig skådis. men han är faktiskt sjutton år så kritiker: skärp er. lägger förresten bara upp en liten bild för jag tror anna blir arg om jag bögar loss för mycket.
INTI

2 kommentarer:

Anna Svensson sa...

Klart jag inte blir aaaarg. Det är ju så gulligt med bögar haha..

Sjuk bild det där förresten, vad gör hästen?

Wolf Clint sa...

Gullgullgullgullgulligulligull.

/Gull