lördag, februari 17, 2007

Toalett-chock

Vi har fått en superhärlig praktikant på Macho! Hon heter Emma. Passande nog gick hon på herrtoan idag. Gud vad skönt! Nån som äntligen bryter dom invanda genusnormerna här på Machoradaktionen. Det har inte hänt något gender-bending på kontoret sen jag rakade armhålorna och Anna sparade ut sitt underarmshår i våras.
Det är otroligt att vi ska ha könsseparerade toaletter. Vad kommer härnäst? Herrmatsal och dammatsal? Herrvardagsrum och damvardagsrum?
Som nästan-bög har jag inte haft några problem med att följa genusnormerna i samhället. Vill jag suga kuk på en nattklubb så går jag till herrtoan. Men hur gör heteropar? Går de in på herrtoan eller damtoan? Och vad betyder det för den som hamnar på "fel" toa? Om ett par gökar på damtoaletten, betyder det att killen är undergiven? Åh vad härligt det är att mystifiera heterosexualiteten!
Mer om samma ämne hittar du i nästa macho, ute i butik 2-3 mars. Tema toalett-chock.
INTI

KONSUMENT-BONUS!!
Saker du kan få för fem spänn:
Ett jättestort rött runt tuggummi
En halv cheesburgare
Taxiskjuts en meter
En kondom (mängdrabatt)
Nästa nummer av Macho

1 kommentar:

Anna Svensson sa...

Jag brukar också gå på killtoan. Tjejtoan har ju inte haft ngt lyse jättelänge. Och den är faktiskt minst lika sunkig som killarnas.
Inte som på min favvo-thai där killtoan ser ut som ett land i krig och tjejtoan luktar av fem olika sorters potpurri och lukttvål.