måndag, maj 07, 2007

En annan Anna

Hej!

Eftersom presentation av redaktion har efterfrågats kommer här lite om mig. Jag heter (också) Anna, är 23 år och kommer från Växjö. Bott i Stockholm i tre år, men längtar till landet.

I Machos nya magasin kommer jag skriva om allt som rör idrott och sportande (har du något kul tips eller någon sjuk orättvisa att rapportera från omklädningsrummet är du välkommen att maila på anna.winberg@tidningenmacho.se), men även en del om litteratur.

Mycket i mitt liv handlar just om litteratur (pluggar litteraturvetenskap, jobbar i bokhandel) och idrott (tränar och tävlar fäktning). När jag inte pluggar eller kränger böcker kollar jag väldigt gärna på TV (viktigast är Cityaktuten, Top Model och Greys Anatomy), men allt går egentligen ner. Sen blir det lite resor, fikor och biobesök också. Men helst läsa, träna eller tv.

Glöm inte att plocka upp en punkt.se idag, det är ju machomåndag!

Vi ses i magasinet! / Anna W

Inga kommentarer: