torsdag, maj 17, 2007

hej
jag heter aida.
dom här sakerna tycker jag om:
-hund

jag gillar att bara vara. ibland vill jag mer men oftast inte. jag är 27 och oftast glad. gillar att fota...men bara ibland.
om jag har lust. ibland är jag riktigt dålig men det bjuder jag på. man måste inte vara bäst jämt.
det har jag fattat nu efter så många ångest attacker. jag älskar film. det är min största inspiration källa skulle jag tro. jag gillar fiktion.
jag kom på att min största inspiration källa/ musa är nog astrid. hon är det bästa jag vet.
jag vill krympa henne och ha henne i min ficka hela dagarna men det är ju fysiskt omöjligt.
jag triggar henne och hon triggar mig. vi två är egentligen inte bra för varandra men vi måste hänga ändå.
en annan sak som jag gillar är tvångstankar. varför finns dom? vad är de egentligen?

2 kommentarer:

Fabian Fjunstedt sa...

Ny mening börjar med stor bokstav.
T.ex.

Macho sa...

Tack Fabian För Ditt Inlägg. Jag Ska Tänka På Det I Fortsättningen! Puss Och Kram
Aida