måndag, maj 07, 2007

En Sandra

Hejsan!
Precis som Anna skrev tidigare så var det dags för presentation.
Jag heter Sandra, är 20 år och sedan 8 månader tillbaka bosatt i Eskilstuna. Ursprungligen kommer jag från Kristianstad, Skåne.
I Eskilstuna studerar jag till biolog (vilket tar upp mycket tid), tränar yoga och powerwalk och jagar min ena katt när han lyckats rymma. Jag har två katter, en som sover och en som rymmer.

I Machos magasin kommer jag att skriva om hälsa, både fysisk och psykisk. Det kommer att innehålla allt från kost och välbefinnande till utbrändhet. Maila gärna era tankar, funderingar och tips till mig! sandra@tidningenmacho.se

Vi ses i Macho!

Kramar Sandra

3 kommentarer:

Macho sa...

Och glöm inte Sandra att dina favorit-tidningar är Cosmopolitan & Forskning och framsteg.
Det är väl jag som är en gammal tant men jag gillar det så mkt.
Jag gillade Illustrerad vetenskap, Ordfront och Bibel när jag var 20. har jag för mig. Och serier.

/Anna S

Macho sa...

helt otroligt att du gillar forskning och framsteg...
när jag var 20 (för två år sen) så gillade jag gringo och dn kultur.
idag gillar jag macho!! :D

INTI

Macho sa...

klart att inget slår Macho dock!!
inte ens forskning och framsteg=)

// sandra