torsdag, maj 10, 2007



Hej Alla!

Shit vilken fin krönika Åsa Linde skrev i måndagens Macho. Så känner jag också inför min baby!

Min bild är tagen i Chiles öken och sykonet i magen är också med. Nu är det bara åtta veckor kvar... Det känns!

Jag är Fotini, 26 år och vänjer just nu in min ettåring på dagiset med genusinriktning. Annars pluggar jag till journalist eller gymnasielärare (har inte behövt välja inriktning än) och skriver för Gringo bl. a.

Har nyss flyttat tillbaka till mina hemkvarter på söder och känner mig inte alls särskilt hemma längre. Tur att hela familjen och några polare fortfarande hänger kvar, men var är alla proggare, blattar och lebbar?

(Mitt första blogginlägg någonsin. Jag är halvnöjd.)

Fotini

2 kommentarer:

Anonym sa...

vilken söt bebis!! ball morsa som väljer genusdagis. Ska jag också göra.

Macho sa...

va? genusdagis? fotini, kan inte du skriva ett blogginlägg om dagiset? verkar intressant!
love

INTI