tisdag, maj 30, 2006

Bad bad

Hur privata ska vi bli i den här bloggen? Men okej då, jag erkänner, mina besök hos gynekologen är ungefär lika frekventa som de hos tandläkaren. Inte särskilt, alltså. Vilket mest beror på lathet och någon slags tro på att det ordnar sig ändå.
Men flata... Hmm. Vet inte om det beror på det. Eftersom det handlar ganska mycket om killar även för min del. Men det är klart, jag gillar ju fortfarande fotboll, öl och att jobba mycket. Dricker en hel del te också. Gör min egen hoummous.
Jag lovar, jag ska bättra mig. Ska faktiskt på cellprovtagning på torsdag, för den som är intresserad. Sån där som alla 24-åriga tjejer kallas till.

ANJA

PS: Inser att jag framstår som en ganska ofräsch människa. Det är jag inte. Jag har alltid rena underkläder och har faktiskt aldrig haft vare sig hål i tänderna eller några könssjukdomar. Sådeså.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Your website has a useful information for beginners like me.
»

Anonym sa...

I really enjoyed looking at your site, I found it very helpful indeed, keep up the good work.
»