fredag, maj 12, 2006

Macho #3

Sitter och roddar med Macho #3 + skriver en sjukt försenad krönika till Pride Magazine som Inti har redaktörat alldeles själv. Han är så duktig. Men nu är han i Spanien, kommer hem på onsdag.

Blev nöjd med #2 även om jag önskat att vi inte gjort så många korrfel. Jag har dock bestämt mig för att förlåta mig och Baba (vår AD). En dag rycktes bort från vår deadline eftersom det var 1 maj, vi fick inte veta det förrän det bara var två dagar kvar och satt nästan ett helt dygn med lilla Macho.
Det finns ingen ursäkt för korrfel och särskilt inte det fatala faktafel vi gjorde med stackars Axels artikel. Men jag förstår att det hände helt enkelt.
Tänkte kanske köra en liten tävling: den som hittar alla korrfel kan skicka svaren till anna@tidningenmacho.se första som svarar alla rätt (eller fel, det beror på hur ni ser det) vinner ett fint pris.

I vilket fall, peppet är totalt inför #3, även om stressen oxå är total. Jag och Inti jobbar ju för Adami som har ganska många järn i elden. Bland annat Hoodsfred där jag och Inti bland annat är ballongansvariga. Jag har ansvaret för att alal volontärer trivs och är glada, det ska min fantastiska praktikant Jonas a.k.a Joppe hjälpa mig med. Joppe skrev förra versus, och han gjorde det bra, han ska nog få skriva nästa oxå.
Mina och Anjas mailkonversationer om VM kommer gå till historien. Vi lägger nog upp dem här så ni får se, men inte nu. Ni kan ju inte få veta allt kul i förväg.

Puss från ANNA

Inga kommentarer: