onsdag, maj 17, 2006

Teknikflata?

Fick precis ett mail där jag fick veta att jag inte är någon teknikflata. Kan man säga så? Jag menar på samma sätt som man säger exempelvis prylbög eller latinohora. Så att "flata" betyder att man är extra bra på eller tycker riktigt mycket om något.

Usch vad det jobbas idag. Måste jobba undan en massa eftersom jag ska till Malmö imorgon. Och så är ju snart Macho #3 klar och det filas och filas. Det är viktigt med ingresser. Lilla Machobabysen.

Annas och mina mailkonversationer går förresten numera ut på att hon skriver pepp pepp pepp vad jag än skriver till henne. Är hon så entusiastisk eller har hon bara hakat upp sig? Tror kanske mest på det senare alternativet, hon har ju alltid gödslat med pepp men nu har det blivit extremt. Fast hon är ju såklart peppad (ehh, ja just det) på riktigt också.

ANJA

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hey what a great site keep up the work its excellent.
»

Anonym sa...

Nice! Where you get this guestbook? I want the same script.. Awesome content. thankyou.
»